Schepenlijst

m.s. Amsteldiep
m.s. Amstelhoek
m.s. Amstelhof
m.s. Amstellaan
m.s. Amstelmeer
m.s. Amstelmolen
m.s. Amstelmolen
m.s. Amstelpark
m.s. Amstelsluis
m.s. Amstelstad
m.s. Amstelveen
m.s. Amstelveld
m.s. Amstelveld
m.s. Antilla Bay
m.s. Antilla Cape
m.s. Goeree
m.s. Hollands Brink
m.s. Hollands Burcht
m.s. Hollands Diep
m.s. Hollands Dreef
m.s. Hollands Duin
m.s. Koningswaard
m.s. Putten
m.s. Schouwen
m.s. Voorne
m.s. Walcheren
Neddrill 1 ex Goeree
Neddrill 2 ex Schouwen
s.s. Ameland
s.s. Doelwijk
s.s. Kaap Hoorn
s.s. Maasbracht
s.s. Maasbree
s.s. Stolt Munttoren
s.s. Stolt Westertoren
s.s. Vlieland
 

m.s. Hollands Diep

Historie

Type

conventioneel vrachtschip

  

In dienst

1961

In de vaart als

Hollands Diep

Rederij

Hollandse Vrachtvaart Maatschappij te Amsterdam

  

In juli 1970 over naar Holland Bulk Transport te Amsterdam onder dezelfde naam

  

Nieuwe naam  

Pampa Argentina

Rederij

Comp. Argentina de Nav. Intercontinental, Buenos Aires

Jaar/vlag

09-1970/Argentinië

  

Nieuwe naam

Santiago

Jaar/vlag

1980/Panama

  

Nieuwe naam

Aishan

Jaar/vlag

1983/Panama

  

Sloopplaats

Gadani Beach, Pakistan

Datum

19-05-1985

 

Technische gegevens

Call sign

PEST

Imo nummer

5153527

  

Werf/nr.

Scheepswerf “de Biesbosch”  te Dordrecht/393

  

Type schip

conventioneel

Laadgerei

mast en bomen

Aantal

3

Te water

08-07-1961

In dienst

24-11-1961

  

Brt

  9.631

Nrt

  5.792  

Draagverm

13.900

L.l./l.o.a.

147,20/155,12 mtr.

Breedte

  19,42 mtr.     

Holte

  12,04 mtr.

Diepgang

    9,08 mtr.

  

Aandrijving

dieselmotor

Aantal

1

Merk

B&W-Smit

Type

6 cil. 2-t.e.w.

Boring/slag

0,62/1,40 mtr.

Vermogen

5.400 a.p.k.

Snelheid

13,5 kn.

  

Hulpmotoren

3

Vermogen

175 kW

 

Bemanning

                       

       

Scheepsfoto's

                       

                       

       

Inloggen