Schepenlijst

m.s. Amsteldiep
m.s. Amstelhoek
m.s. Amstelhof
m.s. Amstellaan
m.s. Amstelmeer
m.s. Amstelmolen
m.s. Amstelmolen
m.s. Amstelpark
m.s. Amstelsluis
m.s. Amstelstad
m.s. Amstelveen
m.s. Amstelveld
m.s. Amstelveld
m.s. Antilla Bay
m.s. Antilla Cape
m.s. Goeree
m.s. Hollands Brink
m.s. Hollands Burcht
m.s. Hollands Diep
m.s. Hollands Dreef
m.s. Hollands Duin
m.s. Koningswaard
m.s. Putten
m.s. Schouwen
m.s. Voorne
m.s. Walcheren
Neddrill 1 ex Goeree
Neddrill 2 ex Schouwen
s.s. Ameland
s.s. Doelwijk
s.s. Kaap Hoorn
s.s. Maasbracht
s.s. Maasbree
s.s. Stolt Munttoren
s.s. Stolt Westertoren
s.s. Vlieland
 

m.s. Amstelveld

Historie

Type

conventioneel vrachtschip

  

In dienst

1960

In de vaart als

Amstelveld

Rederij

Reederij ‘Amsterdam’ te Amsterdam

  

In juli 1970 over naar Holland Bulk Transport te Amsterdam onder dezelfde naam

  

Nieuwe naam  

Bali Sea

Rederij

Yick Fung Shipping Co. Ltd., Mogadishu, Somalie

Jaar/vlag

05-1972/Somalie

  

Nieuwe naam

San Ming

Jaar/vlag

1976/China

  

Sloopplaats

Shanghai, China

Datum

06-1985

 

Technische gegevens

Call sign

PCPW

Imo nummer

5015438

  

Werf/nr.

Scheepswerf “de Biesbosch” te Dordrecht/368

  

Type schip

conventioneel

Laadgerei

mast en bomen

Aantal

3

Te water

06-02-1960

In dienst

29-06-1960

  

Brt

  8.528

Nrt

  5.275 

Draagverm

12.550

L.l./l.o.a.

143,34/150,04 mtr.

Breedte

  18,87 mtr.     

Holte

  10,95 mtr.

Diepgang

    8,85 mtr.

  

Aandrijving

dieselmotor

Aantal

1

Merk

Sulzer-Werkspoor

Type

8 cilinder, 2-t.e.w.

Boring/slag

0,72/1,25 mtr.

Vermogen

5.600 a.p.k.

Snelheid

14,- kn.

  

Hulpmotoren

3

Vermogen

135 kW

 

Bemanningslijsten

Bestanden bij deze categorie:


Er zijn momenteel geen foto's binnen deze categorie.

Bemanning

                       

                       

                       

                       

                       

                       

Scheepsfoto's

                       

                       

Inloggen